نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2929
-
الف
+

«حامد وحید» چگونه بازیگر شد؟

«حامد وحید» بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران با حضور در استودیو شبکه آی فیلم 2 از نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «حامد وحید» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «کلانتر» و «آسمان همیشه ابری نیست» مشاهده کردند با حضور در استودیو شبکه آی فیلم 2 در یک گپ و گفت صمیمانه از نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت.

این هنرمند ایرانی در برنامه نگاه آی فیلم عنوان کرد: در «شیرخوارگاه آمنه» تهران همیشه جشن و برنامه هایی برای امور خیریه برگزاری می شد که در این برنامه های همیشه تعدادی از بازیگران و کارگردان ها رفت و آمد داشتند وقتی در این محیط قرار گرفتم روی من تاثیر به سزایی داشت و با هنرمندانی چون «مهدی مقدم» و «ایمان رمضانی» یک گروه تیاتر راه انداختیم که در زمینه های مختلفی چون تقلید صدا فعالیت می کردیم وقتی آقای رشیدی اجراهای من را مشاهده کردند، من را به «علی بیابانی» معرفی و برای اولین بار در سال 1375 به عمر 12 سالگی با سریال «رنگ خاکستری» وارد قاب تلویزیون شدم.

وی در این باره افزود: تا سال 1379 بسیار پرکار بودم و در حدود 17 تا 18 فلم و سریال بازی کردم که از برجسته ترین آن ها می توانم به سریال «نرگس» اشاره کنم که بعدها به «روز های زندگی» تغییر نام داد.

بازیگر سریال «کلانتر» با اشاره به علاقه اش به حرفه دستیار کارگردانی عنوان کرد: اوایل بازیگری و دیده شدن را دوست و به گریم های مختلف روی چهره ام علاقه داشتم که خدا رو شکر به اندازه کافی هم دیده شدم. در سال 1382 رشته فلمسازی در دانشگاه را انتخاب کردم چون باید علم این هنر را هم یاد می گرفتم و در عرصه دستیار کارگردانی مصروف کار شدم. 

این هنرمند ایرانی در خصوص تجربه حضورش در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی اظهار کرد: «بانو» تله فلمی به کارگردانی «نادر مقدس» بود که حضورم در این اثر  زمینه ساز دوستی ام با «میلاد کی مرام» و  «میثاق جمشیدی» شد.

 وی ادامه داد: سریال«گلریزان» را دوست داشتم و پناسیل خوبی برای دیده شدن داشت اما دیر نشر شد و دیده نشد، پس از آن در سریال «پس از سال‌ها» در خدمت مرحوم «اکبر خواجویی» بودم که نقش جوانی های «فرامرز قریبیان» را بازی کردم و افتخار داشتم که درکنار هنرمندان پیشکسوت تجربه کسب کردم.

بازیگر سریال «آسمان همیشه ابری نیست» در خصوص علاقه اش به بازی در کنار هنرمندان پیشکسوت ایرانی افزود: در عین احترام به همه هنرمندان آرزو دارم با «مهران مدیری» همبازی شوم؛ البته نقش آفرینی در کنار همه بازیگران بر تجربیات من افزود و با افکار جدیدی آشنا شدم.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سریال مردان کوچک ِ.روزهای مهتابی.لحظه قاصدک.پلیس آسمانی.صدایم کن.نشانی.ومسافرزمان رو پخش کنید